Tai gerai žinomų autorių, parengusių VII ir VIII klasės biologijos vadovėlius, naujas tęstinis vadovėlis IX klasei. Šiame vadovėlyje tęsiamos ir praplečiamos visos naujovės, kurias autoriai įgyvendino žemesniųjų klasių vadovėliuose. Šis vadovėlis išsiskiria modernia didaktika ir ugdymo nuostata, kryptingai orientuota į mokymosi veiklas: savarankišką ir aktyvų mokinių mokymąsi, darbą poromis ir grupėmis, informacijos paiešką ir pateikimą (sklaidą), gamtamokslinį pranešimą ir pan. Taip pat pateikiama informacijos, kaip mokytis biologijos: dirbti su tekstu, atlikti užduotis, kurie metodai palengvina mokymosi procesą. Kiekvieno skyriaus pabaigoje detaliai aprašyti ir paaiškinti gamtamokslinio pranešimo rengimo etapai. Informatyvios iliustracijos ne tik glaudžiai siejamos su temoje nagrinėjama medžiaga, bet ją papildo ir plečia. Su iliustracijų analize susijusios ir užduotys. Siūloma remtis virtualiais mokymosi objektais, pateikiamos nuorodos į puslapį www.emokykla.lt ir kitus svarbius tinklalapius. Pateikiami ne tik praktikos darbų aprašai, bet ir užduočių, susijusių su atliktu praktikos darbu. Itin glaudi ne tik gamtamokslių dalykų (fizikos, chemijos, biologijos) integracija, bet ir sociokultūrinė integracija, ugdanti mokinių bendramokslinę sampratą ir kompetenciją (pvz., ekologijos, sveikos gyvensenos, vartotojo kultūros ir prevencinių programų). Taigi mokiniai lengviau suvoks pasaulį, kuriame gyvena, gyvybę palaikančias sistemas ir procesus, supras šiuos mokslus ne kaip atskirus dalykus, bet kaip vieną darnią visumą. Be to, ugdomas mokinių kritinis mąstymas. Daugelis naujų temų pradedamos nuo užduoties, klausimo arba sakinio, skirto pamąstymui, turimos informacijos „atgaminimui“. Tokio pobūdžio užduotys ir klausimai įkomponuoti ir į temose pateikiamą medžiagą. Temose nagrinėjami reiškiniai siejami su dabartinėmis aktualijomis, pateikiami remiantis naujausiais mokslo ir technologijų atradimais. Skyrių pabaigoje supažindinama su profesijomis, kurioms reikia gamtos mokslų žinių. Apie tai pasakoja ir savo patirtimi dalijasi žinomi tų profesijų atstovai. Tai skatina domėtis būsimomis profesijomis ir planuoti savo mokymosi veiklą, siejant ją su būsimais studijų planais. Sudaryta puiki galimybė mokiniams patiems pasitikrinti ir įsivertinti. Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiamos pagal bendrąsias programas suformuluotos užduotys, kurias atlikdami mokiniai gali pasitikrinti, ar teisingai suprato medžiagą, ar įsidėmėjo sąvokas, ar moka jas paaiškinti ir susieti su turima informacija. Taip pat yra užduočių, skirtų…
Prekinis ženklas: Šviesa