Gamtamokslinio ugdymo testų paskirtis – padėti įvertinti trečiokų gamtamokslinę kompetenciją: išsiaiškinti, kaip jie suvokia ir vartoja gamtamokslines sąvokas, kaip remiasi gamtos pasaulį aiškinančiomis žiniomis ir gamtos tyrimų metodais, ieškodami atsakymų į kylančius klausimus, kaip geba daryti ir įrodyti išvadas, rasti sprendimus, įžvelgti ryšį tarp žmogaus veiklos ir jos sukeltų gamtos pokyčių, imtis asmeninės atsakomybės už aplinkos saugojimą, tausoti savo ir žmonių sveikatą.Testų sąsiuvinį sudaro devyni testai – po vieną kiekvienam mokslo metų mėnesiui. Testų užduotys parengtos atsižvelgiant į šias pasaulio pažinimo dalyko sritis: žmogus ir gyvoji gamta, žmogus ir negyvoji gamta, žmogaus sveikata ir saugumas. Šių sričių turinį sudaro integruotos geografijos, biologijos, chemijos, fizikos, žmogaus saugos ir sveikatos temos. Testų užduotys vertinamos taškais. Surinktų taškų suma rašoma po paskutiniąja testo užduotimi. Mokinių gamtamokslinė kompetencija įvertinama pagal tris pasiekimų lygmenis: patenkinamąjį, pagrindinį ir aukštesnįjį. Šie lygiai nustatomi remiantis testų pabaigoje pateikiama surinktų taškų lentele. Dailininkas Jonas Liugaila.
Prekinis ženklas: Alma littera