Ši metodinė priemonė yra skirta supažindinti studentus su Lietuvos istorijos mokslo raidos problemomis ir istoriografija. ypatingas dėmesys skiriamas profesionalios Lietuvos istoriografijos atsiradimo ir formavimosi procesui XIX ir XX a., nes šiais amžiais istorijos mokslas kaip atskira disciplina įsitvirtino europos ir pasaulio akademinėse institucijose, atsirado tyrimų centrų, istorijos rašymas ir tyrimai tapo masiniu reiškiniu. Studijų procese analizuojami žymiausių Lietuvos istorikų tekstai, jų istorijos mokslo samprata. kurso tikslas – pateikti studentams Lietuvos istorijos mokslo raidos interpretaciją ir padėti susidaryti jos ne tik chronologinę, bet ir probleminę sampratą. Metodinę priemonę sudaro devynios pagrindinės temos su nedidelės apimties įvadais, seminarų klausimais ir užduotimis, taip pat literatūros ir šaltinių sąrašu.
Prekinis ženklas: Edukologija