Ši kolektyvinė monografija – tai Lietuvos švietimo politikos tyrimų modelio paieška. Monografijoje mėginama nuosekliai ir sistemiškai analizuoti bendrą Lietuvos švietimo politikos kontekstą, prioritetines švietimo strategijas ir sritis bei švietimo politikos dokumentus, reglamentuojančius įvairių švietimo sistemos posistemių veiklą ir nustatančius jų plėtros perspektyvas. Monografijos autorių pateikiamos įžvalgos yra reikšmingos aiškinantis egzistuojančių švietimo problemų priežastis, kurios priklauso nuo švietimo dokumentų kaitos ir įgyvendinimo. Tikimės, kad knygos autorių samprotavimai, jų švietimo politikos apmąstymai, įžvalgos bus vertingi profesionalams, tiems kurie politiką kuria ir įgyvendina, neabejotinai – mokslininkams, studentams, galiausiai visiems, besidomintiems švietimu.
Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla