Ši knyga yra esminis žingsnis padedant moksleiviams siekti gerų mokymosi rezultatų. Robertas Marzano įveda Bloomo taksonomiją į 21-ąjį amžių. Jo siūlomas modelis sujungia naujausias pažinimo teorijos įžvalgas ir tyrimų, kaip mes mokomės, rezultatus. Esame įsitikinę, kad moksleiviai ir pedagogai greitai pajus ir įvertins naujo požiūrio į mokymo, ugdymo turinio ir vertinimo formavimo privalumus. Siūlomas požiūris labai universalus – jis padės modernizuoti įvairius ugdymo aspektus, nuo mokinių diskusijos klasėje organizavimo iki švietimo politikos vertinimo, ir inspiruos praktinius šiuolaikinių ugdymo problemų sprendimus. Pagrindiniai knygos akcentai: Bloomo taksonomijos apžvalganaujosios taksonomijos modelisŽinių sferostrys mąstymo sistemosnaujoji taksonomija ir trys žinių sritystaksonomijos taikymas vertinant ugdymo turinį ir rezultatus Ši gaires nužyminti knyga nurodo esmines modernaus ugdymo kryptis. Ji bus ypač naudinga mokytojams ir švietimo vadovams.
Prekinis ženklas: Žara