Šiandien sėkmingam verslui reikalingos ne tik profesionalų žinios. Vis didesnę reikšmę asmeninei  vadovo arba jo valdomos kompanijos sėkmei turi emocinis intelektas ir komunikacija – mokėjimas išgirsti ir suprasti klientus bei kolegas, sugebėjimas įkvėpti ir motyvuoti. Tokią patirtį geriausiai gali perduoti žmogus, savo asmeniniu pavyzdžių parodęs, ko galima pasiekti efektyvia komunikacija. Knygos autorius Amund Fjeldstad, buvęs pirmaujančios pasaulyje tarptautinės konsultacijų kompanijos GARTNER GROUP viceprezidentas Europai, atsakingas už kompanijos pardavimus 33- šalyse, keletą metų iš eilės pelnė geriausio kompanijos vadovo vardą, nes jo vadovaujamos komandos demonstravo neįtikėtinus rezultatus. Šiuo metu p. Fjeldstad vadovauja savo konsultacijų bei mokymų verslui ir padeda kitoms kompanijoms siekti geriausių veiklos rezultatų.Knygos autorius paprasta, lengvai suprantama kalba, vaizdingais ir šmaikščiais pavyzdžiais parodo, kaip: efektyviau bendrauti;suprasti ir įvaldyti sėkmingų pardavimų varomąsias jėgas;aiškiai pademonstruoti kliento gaunamą vertę pardavimo derybose;suprasti, kad priimant sprendimus emociniai svertai yra žymiai svaresni nei logika, versle taip pat. Ši knyga išmokys palyginti paprastų, bet efektyvių komunikavimo su klientais, bendravimo su kolegomis ir savo mąstymo organizavimo būdų, kurie padės pasiekti stulbinančių rezultatų.Aprašomi bendravimo metodai, autoriaus sukurti ir išbandyti per dešimt veiklos metų, yra galingas įrankis kiekvienam vadovui, kuris nori savo ir savo komandos veiklą ir jos rezultatus pakelti į aukštesnį lygį.Tik pasirodžiusi knyga papuolė į perkamiausių verslo knygų dešimtukus Norvegijoje ir Lietuvoje. 
Prekinis ženklas: Eugrimas