Leidinio autorė pagal šią priemonę sėkmingai dirba Šiaulių r. Kužių vidurinėje mokykloje su nedidelių ir vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais. Darbo metu pastebėta, kad mokiniams labiau patinka ir geriau sekasi įrašyti skaičius pagal nurodytus ženklus, nupiešti geometrinių figūrų piešinį, sujungti skaičiaus sumą (skirtumą) ir jo kodą. Sunkiau sekasi koduoti skaičius (mokiniai painioja panašius ženklus – geometrines figūras (▲∆), rodyklių kryptis, ženklų skaičių (** ir ***) ir panašiai), įrašyti skaičiaus sandaugą (dalmenį) ir jo kodą lentelėje, tikrinti gautus rezultatus pagal pateiktus atsakymus. Tačiau mokiniai susidomi modelio parengimo ir įgyvendinimo idėja ir, padedant mokytojui, greitai išmoksta atlikti nurodytus veiksmus. Jei dirbant pagal šią priemonę Jums kils klausimų, prašom rašyti autorei el. paštu tatjanaboriseviciene@gmail.com. 
Prekinis ženklas: Lucilijus