Tempimas – tai raumenų ištempimo būdas, kad išlaikytumėte savo kūną jauną ir elastingą. Tempimo pratimus gali daryti visi: puikios fizinės formos jaunuoliai, vyresnio amžiaus žmonės ir netgi nėščios moterys. Šie pratimai nevargina širdies ir kraujagyslių sistemos, nesukelia sužalojimų ir gali būti daromi bet kokioje vietoje.Naujovė yra tai, jog tempimo pratimai – tai ne šuoliai ir staigus raumenų įtempimas, o skirtingų raumenų grupių (ar tik vieno raumens)ništempimas nuo 10 iki 30 sekundžių. Per šį laiką nepertempsite raumenų, tik jie taps elastingesni ir išvengsite susižalojimų.Šioje knygoje tempimo pratimai suskirstyti pagal anatomines zonas (pratimai veidui, kaklui, stuburui, rankoms, kojoms ir t. t.) ir pagal sudėtingumą (paprasti, vidutinio sudėtingumo ir sudėtingiausi pratimai). Taip pat yra pratimų ir specifinėms grupėms, pavyzdžiui, vyresniems negu 50-ies ar daug streso patiriantiems žmonėms. Rasite patarimų, kaip tempimo pratimus įtraukti į kasdienį gyvenimą. Kaip priedą pateikiame skirtingo sudėtingumo lygio pratimų lenteles.
Prekinis ženklas: Naujoji Rosma