”Atskleiskite amžinus, nesenstančius vadybos principus, kurie leidžia nuosekliai išskirti iškilias kompanijas iš gausybės kitų. Plačiai pripažinti mitai žlugo dešimtimis. Tradicinės sistemos susvyravo ir ėmė trūkinėti.Žvelgiant atgal, virš visko iškyla viena nepaprastai svarbi mintis: beveik kiekvienas gali būti svarbiausiu veikėju, kuriant nepaprastą verslo instituciją. Dingo visiems laikams ta bukinanti perspektyva, kad kompanijos sėkmė priklauso nuo to, ar jai vadovaujantis žmogus apdovanotas retomis ir paslaptingomis savybėmis, kurių negali išmokti kiti. Išsirinkite mąstymo perlus, kuriuos galėsite perduoti kitiems, pasisemkite įkvėpimo ir tikėjimo, kad knygoje išdėstytos pamokos tinka ne tik “kitiems žmonėms”. Jas išmokti galite ir jūs. Jas panaudoti galite ir jūs. Sukurti fantastišką kompaniją galite ir jūs.” Šioje knygoje tiriamos Amerikos korporacijų sėkmės priežastys. Joje autoriai James C. Collins ir Jerry I. Porras pateikia naujų minčių apie tai, kaip veikia aštuoniolika vizijinių korporacijų, įskaitant tokias kaip 3M, Wal-Mart, Walt Disney, Boeing, Sony ir Hewlett-Packard. Naudodamiesi šešerių metų trukmės tyrimų projektu, vykdytu Stanfordo universiteto Verslo aspirantūros skyriuje, Collins ir Porras kiekvieną ypatingą ir ilgaamžę korporaciją tyrė tiesiogiai lygindamas ją su viena iš konkuruojančių korporacijų. Tą darydami, autoriai ieškojo atsakymo į klausimą: „Kuo gi tikrai ypatingos kompanijos skiriasi nuo kitų kompanijų?” Pateikdama šimtus konkrečių pavyzdžių ir nuoseklią Praktinių koncepcijų sistemą, kurią gali naudoti visų lygių vadovai bei verslininkai, ši knyga traktuotina kaip planas, projektas kurti tokią organizaciją, kuri klestės XXI amžiuje ir dar ilgiau. Industry Week
Prekinis ženklas: Rgrupė