Solidus iki šiol parduotų egzempliorių skaičius ir vertimai į kitas kalbas tik patvirtina, kad jūsų rankose neeilinės asmenybės knyga. Susipažinkite, jos autorius – Aleksandras Kravcovas, garsus verslininkas iš Rusijos, verslo akademijos ir kompanijos „Rujan” įkūrėjas, prekių ženklo „Ekspedicija” bei kitų sėkmingų verslo sumanymų kaltininkas. Ir sykiu jausmingas vyrukas, drauge su savo bendražygiais kuriantis spalvingą, nestandartinę ir nuotykių pilną kasdienybę. Jis – vaikščiojantis įrodymas, kad žavias idėjas įgyvendinti moka ne tik „Apple” ar „Virgin” lyderiai. Šaunių ir charizmatiškų verslo guru galima rasti ir čia pat Rytuose! Knyga „Verslas kaip ekspedicija” sudaryta iš trijų dalių: pirmojoje autorius šmaikščiai pasakoja apie savo kaip asmenybės ugdymąsi, šmaikščiai iliustruodamas tai tikromis istorijomis, antrojoje dalijasi naudingomis verslo pamokomis, o trečioji dalis, pasak jo, yra tarsi laisvoji programa dailiajame čiuožime, kuri atliekama po privalomosios. Štai keli principai, apie kuriuos plačiau sužinosite knygoje:kaip savo gyvenimo būdą paversti darbu, o darbą – mėgstamu gyvenimo būdu;kaip užsidirbti pinigų pasitelkus nuoširdumą;kaip išnaudoti abipusę lyčių trauką komandoje;kaip kurti naujas nišines rinkas, kuriose nėra konkurencijos;kaip užauginti laimingus vaikus ir sėkmingus prekės ženklus. „Meistriškumas pasižymi sugebėjimu išvengti ekstremalumo, jeigu tai nėra būtina. Galima ir Maskvos baloje ekstremaliai prigerti, bet geriau pernakvoti ant Baikalo ledo su penkių žvaigždučių patogumais. Tas pats su naujomis idėjomis. Jeigu žmogus mūsų aplinkoje yra priverstas ieškoti iš esmės naujų idėjų, vadinasi, jis nemoka profesionaliai pasinaudoti taisykle „viskas jau yra”, nemoka kurti pats ir būti jau sukurtoje aplinkoje, kurioje kūrybos produktai atsiranda lyg savaime.”Aleksandras Kravcovas
Prekinis ženklas: Eugrimas