Įkvepiančios idėjos ir veiksmai kiekvieną dieną – toks galėtų būti Peterio Fisko (Peter Fisk) knygos „Verslo genijus“ šūkis.Tai knyga, kuri tyrinėja strategijos ir inovacijų svarbą, lyderystę ir pokyčius versle, transformaciją pačioje asmenybėje, valdančioje verslą, o taip pat padeda susiorientuoti, kaip plėtoti verslą, kad jis būtų pelningas ir išlaikyti verslo augimą sausakimšoje ir problematiškoje rinkoje.Nuo „kroksų“ (specifinių batų) manijos iki Diesel pasiekimų, nuo Kikkoman paslapčių iki Red Bull energijos, nuo Google vizijos iki Proctor & Gamble revoliucijos – knygoje surinkti sėkmingiausių verslo vizijų ir jų įgyvendinimo pavyzdžiai, įkvepiantys sekti jų pavyzdžiu arba bent jau pasimokyti iš tam tikrų įžvalgų.P. Fisk įkvėps ieškoti geriausių galimybių jau susikūrusiose rinkose, vystyti produktus ar paslaugas, kurios sudomins ir verslo kolegas ar partnerius, ir kartu suvilios vartotojus.Genijus = protas + vaizduotė = neįtikėtini rezultatai taip teigia P. Fiskas, jau daug metų sėkmingai dirbantis verslo strategijų kūrėju ir lektoriumi visame pasaulyje.
Prekinis ženklas: Vaga