I dalisIš praeities į ateitį…Legendų takais Visiems gyvenimo atvejams Mažoji gamtos paslaptis Sutverti skraidyti Sportas, dovanojantis polėkį II dalisJudesių ir ritmo pasaulyjeŽaidimų su parašiutu svarba vaiko asmenybės raidai Elementarių kūno judesių koncepcija Kvėpavimo gimnastika „Saulės sukurtas stebuklas“ Žaidimų su parašiutu mokymo ypatumai Pratimai, ugdantys muzikinius ritminius įgūdžius ir judesių išraiškingumą Pratimai su parašiutu fiziniam vaikų pajėgumui ugdyti Žaidimai su parašiutu ritmo pojūčiui ugdyti PRATARMĖDar graikų filosofas Platonas (427–347 m. pr. m. e.) teigė, jog tam, kad suaugęs galėtų ką nors naudinga kurti, jis turi mokytis dar vaikystėje žaisdamas.Ir šiandien taip pat dažnai pasigirsta minčių, kad smarkiai plėtojant intelektą žmogaus emocinei raidai skiriama per mažai dėmesio. Dėl to būtina ieškoti naujų ugdymo (taip pat ir fizinio) formų, kurios garantuotų visapusišką vaiko lavinimą.Šiame metodiniame leidinyje pateikiame žaidimų su parašiutu mokymo metodiką, kuri, manytume, pagyvins kūno kultūros ugdymo procesą, suteiks jam kito emocinio atspalvio. Šis metodas populiarus daugelyje pasaulio šalių, tikimės, jį pamėgs ir Lietuvos vaikai (tai pajusti turėjome galimybę, aprobuojant leidinyje pateiktus pratimus ir žaidimus su parašiutu). Žaidimai su parašiutu taikomi ne tik pradinių klasių mokiniams – juos mėgsta maži ir dideli, berniukai ir mergaitės, vyrai ir moterys, neįgalieji. Tai stipri paskata aktyviai fizinei veiklai, emociniams išgyvenimams. Veikla su parašiutu tarytum savaime kuria geranorišką, draugišką emocinę aplinką, pagrįstą pasitikėjimu ir savitarpio supratimu, aktyviu bendradarbiavimu. Kūno kultūros pamoka, kurioje vaikai pirmą kartą susipažįsta su parašiutu, palieka jiems gilų įspūdį. Atlikdami įvairius pratimus su parašiutu, vaikai tarsi žaidžia su savimi ir aplinkiniu pasauliu. Jiems suteikiama galimybė akimirksniu atsidurti dangaus mėlynėje, suktis pasakiškoje karuselėje, kopti į didžiausią kalną ar pasislėpti jo viduje. Tai dar viena džiugi akimirka, o jų vaikams tikrai nebūna per daug.Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikai geriausiai lavėja per ritmo, takto išgyvenimą, todėl jų veikla turi būti pripildyta muzikos, ritmo elementų. Emocinga muzika, šypsenos veiduose, spalvingas, lengvai plevenantis parašiuto kupolas, graži gamta ar sporto salės aplinka skatina vaikus gėrėtis grožiu, lavina vaizduotę ir jausmus. O galbūt kuris nors iš dabartinių mažylių, sužavėtas parašiuto, pajus aviacijos potraukį ir ateityje taps…
Prekinis ženklas: Lucilijus