Žaliavalgystė – vis labiau plintantis judėjimas, populiarinantis mitybą termiškai neapdorotu maistu. Gyvu maistu, nepraradusiu savo maistingųjų medžiagų, enzimų ir vitaminų kepant, verdant bei konservuojant! Gamta pasirūpino viskuo – mums belieka tik su džiaugsmu tuo naudotis.Žmonėms, susidomėjusiems žaliavalgystės idėjomis, kyla klausimas, o ką gi valgyti? Pasirodo, žaliavalgio meniu gali būti labai platus. Ši knyga parodys, kad iš gyvų, žalių produktų galima gaminti įvairius ir neapsakomai skanius patiekalus. Termiškai neapdoroti produktai gali suteikti žmogui daug daugiau malonumo savo natūraliu skoniu, kvapu, konsistencija ir spalvomis. Tereikia trupučio vaizduotės ir ant Jūsų stalo atsiras skanių, sveikų ir energijos teikiančių valgių bei gėrimų.Net jei negalvojate drastiškai keisti mitybos ir tapti žaliavalgiu, daugiau kaip šimtas šios knygos patiekalų paįvairins įprastą meniu sveikais patiekalais iš daržovių, vaisių, riešutų ir sėklų.  Tegu maistas būna tau vaistas, tegu vaistas būna tavo maistas. – HipokratasViskas, ką valgai ir geri, arba kovoja su liga, arba sukelia ją. – Heather MorganMūsų kūnai yra mūsų sodai, mūsų norai yra mūsų sodininkai. – William ShakespearGyvenimas per trumpas, kad nebūtum žaliavalgis, ir dar trumpesnis, jei toks nesi. – Marie SarantakisŽalias maistas nėra fazė, tai gyvenimo būdas. Jau kartą sužinojęs apie jį negali pamiršti, ypač tada, kai išbandai. Nepamiršti, koks esi energingas, kaip gerai jautiesi ir atrodai, koks įkvėpimas apima, koks mylimas jautiesi. Tai lieka visam gyvenimui. – Russel JamesSugalvoję laikytis dietos, pradėkite nuo paprastų dalykų. Pamirškite mokslą. Atminkite, mes nugyvenome tūkstančius metų be maistingumo lentelių. – Kevin GianniDaug žmonių daugiau laiko skiria savo automobiliui prižiūrėti nei kūnui! Pirkite organiškas daržoves ir valgykite jas. Investuokite į save. Galite savęs paklausti: „Ką šiandien suvalgiau, kad pagerėtų mano kraujas, smegenys ir raumenys? Ką šiandien padariau, kas pridėtų man dar vieną gyvenimo dieną?“ – Annie Padden ir David Jubb Žaliavalgystės privalumai:Maiste išlieka organizmui naudingi vitaminai ir enzimai.Greitai ir lengvai krinta svoris.Susitvarko žarnyno veikla.Sumažėja širdies ir kraujagyslių ligų rizika.Reikia mažiau maisto.Žmogus jaučiasi energingesnis.Maisto gaminimas neatima tiek daug laiko.Sumažėja rizika susirgti vėžiu.Sutaupoma pinigų vitaminams, puodams ir vaistams pirkti.Sumažėja odos bėrimų ir kt. negalavimų….
Prekinis ženklas: Media Incognito